Smartdrive werkt niet goed!

geplaatst in: Cerebrale Parese | 0

Eigenlijk heb ik al vanaf dag een problemen met mijn Smartdrive. Ik verweet het in het begin aan het feit dat ik de Smartdrive moest leren kennen. Maar toen na een paar maanden de problemen nog niet weg waren besefte ik me dat het niet daar aan lag. Ik was bang dat mijn Smartdrive niet goed werkte en dat het een technische fout was. Ik snapte toen ook wel dat als dat het was mijn Smartdrive naar de fabriek terug zou moeten. Omdat deze in Amerika staat betekend dat dat ik hem echt wel een paar weken tot maanden kwijt ben. Iets waar ik absoluut niet op zit te wachten. Maar heb ik wel een keuze? 

Bron: www.google.nl

Oplossing
Ik hoopte dat mijn rolstoelleverancier de fout uit het systeem kon halen. Dus ik besloot na lang twijfelen hun toch maar eens te benaderen met de vraag of iemand eens met mij mee kon kijken. Want misschien lag het wel aan een instelling. De monteur had zich al verdiept in het probleem en had al contact gezocht met de leverancier. Samen hadden ze een hoop oplossingen bedacht. Waaronder updaten. Er wordt met regelmaat een update uitgebracht voor de Smartdrive, om de fouten uit het systeem te halen. Het was geen bekend probleem van de leverancier en fabrikant, maar het viel te proberen.

Updaten 
Maar wat we ook probeerde hij wou niet updaten. We hebben het met mij telefoon geprobeerd en hoewel deze aangaf dat hij verbinden had hij kreeg de update er niet doorheen. Hij besloot in zijn auto het te proberen. Hij heeft het zowel geprobeerd met zijn zakelijke als zijn privé telefoon en met beide kreeg hij het niet voor elkaar. De conclusie was getrokken er zit een fout in mijn Smartdrive en of deze nou in het horloge die er bij hoort zit of in de Smartdrive zelf kon die niet helemaal vertellen. Maar er zit een fout in en deze moet herstel worden. Op naar de fabrikant.

Opsturen 
Hij dacht hem meteen mee te kunnen nemen en op te sturen. Maar daar ben ik niet mee akkoord gegaan. Want dan moet ik weken tot maanden thuis gaan zitten. Iets wat absoluut niet gaat, want ik heb ook mijn afspraken staan. Maar in mijn huidige rolstoel kan ik niet geduwd worden. Ik moest de beslissing nemen dat hij niet weg kan zonder dat er een goede vervanging gevonden is. Ik kan niet zomaar even tijdelijk een ander systeem op mijn rolstoel laten zetten omdat ik dan met het gewicht van mijn lift in mijn auto zit. De Smartdrive is het enige systeem wat ik kan hanteren.

Leenrolstoel 
Het voorstel werd dat we hem anders zouden instellen en dat als het mij uit zou komen ik contact zou zoeken met mijn rolstoelleverancier. Zij zouden hem dan ophalen en opsturen. Ook met dat voorstel kon ik niet helemaal akkoord gaan, want hoe moet ik in die weken dan het huis uit? Hij had nog een ander voorstel. Ik kan dan een leenrolstoel krijgen waarin ik wel geduwd kan worden. Dat was nog het beste voorstel van allemaal. Maar dat doen we pas als het weer wat rustiger is en ik zeker weet dat ik iemand heb die mij kan duwen op het moment dat ik ergens heen moet.

Facebook | Instagram | Twitter | Bloglovin

Volgen Annika:

Mijn naam is Annika ik ben 24 jaar jong, ik heb een lichamelijke beperking (Cerebrale Parese). Er is veel gebeurd in mijn jonge leven. Zo ben ik onder andere gepest en volgens sommige mensen heb ik daar nog steeds last van en moet ik dringend geholpen worden. Volgens andere valt het allemaal wel mee en moet ik gaan leven. Tussen deze twee groepen probeer ik overeind te blijven en te kiezen voor wat voor mij het beste is. Bloggen helpt mij om het beter te overzien!

Laatste berichten van

Laat een reactie achter