De Smartdrive is geleverd!

geplaatst in: Cerebrale Parese | 0

In februari vertelde ik dat mijn rolstoel eindelijk geleverd was en hoewel ik er niet helemaal tevreden over was na een paar dagen, was ik heel blij dat hij er eindelijk was. Maar helaas moest ik nog steeds wachten op de Smartdrive. Ik vreesde dat het wel eens heel lang zou kunnen gaan duren, want wie vertelde mij dat hij niet nog een keer uitgesteld zou worden? Ik zou nergens meer van opkijken en zeker niet na de woordenwisseling die ik met de leverancier gehad had omdat ik mijn ongenoegen niet via Facebook mocht uiten. Iets waar ik nog steeds verbaasd over ben.

Bron: www.gooogle.nl

Verbaasd
In mijn skivakantie zag ik opeens dat er allerlei scheurtjes in mijn linker wiel ontstonden. Ik besloot aan mijn vader te vragen of hij mijn rolstoelleverancier wou bellen met de vraag of zij zo snel mogelijk na mijn vakantie konden langskomen. Ik kreeg een appje terug met de mededeling dat zij maandags kwamen voor het wiel en vrijdagmiddag om de Smartdrive te leveren. Ik was heel verbaasd, want dat was de 17de. Dat betekende dat hij dus op tijd binnen zou komen bij mijn rolstoelleverancier en dat ze hem nog dezelfde dag kwamen leveren. Deze verbaasdheid sloeg om in blijheid. Ik kreeg mijn vrijheid terug.

Hoes
Die maandag werd mij verteld dat ze niet veel aan het wiel konden doen, sterker nog er zouden over een tijdje hele stukken uit zijn. Ik was verbaasd dat zo iets geleverd werd aan klanten, maar mensen bleken die prettiger te vinden dan het koude metaal. Ik was alleen niet een van die mensen en er werd besloten dat er een hoes zou komen voor over mijn hoepel (dat is waar je het wiel aan vast hebt). Ik vond het allang best. Een paar uur later werd ik gebeld dat ze die hoes woensdag zouden komen brengen. Ik heb ze gebeld en gevraagd of niet alles in een keer op vrijdag geleverd kon worden in verband met het vele thuis zijn.

Ophalen
Het was niet mogelijk om het in een keer te leveren, maar ze konden het wel in twee keer leveren die vrijdagmiddag. Ik vond het allang best en ging er mee akkoord. Vrijdagochtend voelde ik me verschrikkelijk en belde ik de tandarts af. Niet veel later belde mijn rolstoelleverancier of zij mijn rolstoel konden komen halen en deze aan het einde van de middag terug mochten brengen zodat ze de Smartdrive er in de werkplaats onder konden zetten. Ik vond het prima, maar hielden ze wel rekening met de andere afspraak? Het was even puzzelen, maar uiteindelijk hadden ze de oplossing gevonden en werd mijn rolstoel opgehaald.

Wel of geen probleem?
Aan het einde van de middag werd ik gebeld met de mededeling dat ze mijn rolstoel kwamen terugbrengen met de Smartdrive, maar dat de Smartdrive nog niet goed ingesteld stond. De Smartdrive trok naar links en ze konden het probleem niet vinden. Ik snapte er niets van. Eenmaal voor de deur sprak de monteur nergens meer over en toen ik hem er naar vroeg bleek dat mijn banden gewoon te zacht waren. Het probleem was opgelost en na de uitleg kon ik de eerste testronde gaan maken. Het was mij al snel duidelijk dat dat oefenen werd. Want zelfs vandaag de dag heb ik hem nog niet helemaal door!

Facebook | Instagram | Twitter | Bloglovin

Volgen Annika:

Mijn naam is Annika ik ben 24 jaar jong, ik heb een lichamelijke beperking (Cerebrale Parese). Er is veel gebeurd in mijn jonge leven. Zo ben ik onder andere gepest en volgens sommige mensen heb ik daar nog steeds last van en moet ik dringend geholpen worden. Volgens andere valt het allemaal wel mee en moet ik gaan leven. Tussen deze twee groepen probeer ik overeind te blijven en te kiezen voor wat voor mij het beste is. Bloggen helpt mij om het beter te overzien!

Laat een reactie achter